揉碎的小时光

不遗漏
[DJ节目]FakingSmiles13的DJ节目 第2期
Not About Angels(Birdy Cover) -

网易轻博客的乐库真的不全面,

很好的一首歌,只找到录音的版本。。。。


We know full well there's just time
我们相识恰逢其时

So is it wrong to toss this line?
这飘摇是否来得不合时宜
If your heart was full of love
若你心里盛满爱意

Could you give it up?
你是否还会放弃


'Cause what about, what about angels
那么关于天使呢 关于天使呢
They will come, they will go, make us special
他们的徘徊 将令我们闪耀

Don't give me up
不要离我远去

Don't give me up
不要将我抛弃

How unfair it's just our love
只是我们的爱如此不公

Found something real that's out of touch
去寻找灵魂的真实

But if you'd search the whole wide world
若你将遍寻这广阔世界

Would you dare to let it go?
你是否敢于放手

'Cause what about, what about angels
那么关于天使呢 关于天使呢

They will come, they will go, make us special
他们来来去去 让我们如此特别

Don't give me up
不要离我远去

Don't give me up
不要将我放弃

'Cause what about, what about angels
那么天使如何

They will come, they will go, make us special
他们来了又去 以致我们惺惺相惜

It's not about, not about angels
其实无关天使啊 无关天使

Angels
我的天使


评论

热度(3)

© 揉碎的小时光 | Powered by LOFTER